Problemy z czytaniem ksiąg metrykalnych

Strona główna Fora Sprawy organizacyjne Problemy z czytaniem ksiąg metrykalnych

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 4 głosy, i został ostatnio zaktualizowany przez  Yvchen68 1 rok, 1 miesiąc temu.

Przeglądajasz 11 wpisów - od 1 do 11 (z 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #10646

    Yvchen68
    Użytkownik

    Witam!
    Po powrocie z urlopu chciałam zabrać się do przerwanego czytania ksiąg metrykalnych. O dziwo mam problemy! Zmieniło się coś w czas lata?
    Mój problem:
    Wywołując stronę mogłam (dotychczas!) zoomować na relatywnie szybko otworzonej stronie. Teraz czekam nawet do minuty aby strona się otworzyła, o zoomowaniu nie wspomnę, tyle cierpliwości nie mam. Niekiedy otwiera się nowa strona ale bardzo często „otwiera“ się tylko Icon – Foto. Oglądanie tej strony jest niemożliwe.

    Były jakieś Update w WIN, potrzebne do oglądania stron?
    Server jest tak oblegany i przez to powolny?

    Proszę o pomoc oraz wytłumaczeniu na czym polega mój problem.
    Z góry dziękuję!
    Yvonne

    #10649

    Damian Jureczko
    Administrator

    Bardzo proszę użytkowników o poinformowanie nas w tym miejscu o podobnych problemach. Chcielibyśmy wiedzieć czy problemy Yvonne są odosobnionym przypadkiem czy więcej osób ma kłopoty ze skanami.

    #10651

    Yvchen68
    Użytkownik

    Panie Damianie!

    …żeby „zobrazkować“ moje problemy – patrz załącznik!
    Na PC nie powinno szwankować:
    WIN 8.1 / 64 Bit
    Intel Core i7 2x 3,5 Hz
    RAM: 8 GB

    Yvonne

    Załączniki:
    You must be logged in to view attached files.
    #10654

    Damian Jureczko
    Administrator

    Zapytam naszego informatyka o przyczynę.

    #10655

    Piotr Frydecki
    Użytkownik

    Ja mam problem z powiększaniem pliku. Myślałem że to kwestia mojego PC, że czas na format.

    #10669

    Yvchen68
    Użytkownik

    Zdeaktywowałam mojego Virenscaner – Problem pozostał. Flash Player mam aktualny. Net.Framework także. Jakie inne programy współpracujące z Internetbrowser mogą moje problemy powodować?

    Od dzisiaj mam następny problem – patrz załacznik.
    Moje Browser:
    Chrome 53.0.2785.143m
    Firefox 47.0.1
    Dostęp do internetu przez LAN, V-DSL50.
    Akurat opracowywuję:
    Dziećkowice 1851 – 1874 (od początku do strony 170)
    Chełm Śl. 1847 – 1874 (wstecznie do strony 703)
    Dalsza praca jest niemożliwa, bo nic się nie otwiera.

    Byłabym wdzięczna za pomoc, bo takie „oglądanie“ mnie zniechęca! Albo wbudowaliście jakieś ograniczenia w Dropbox?

    Sobotnie pozdrowienia z Essen!
    Yvonne

    Załączniki:
    You must be logged in to view attached files.
    #10675

    Damian Jureczko
    Administrator

    Witam. Postaram się w ciągu tygodnia usprawnić działanie strony. Prosze tylko o informację czy parafia ewangelicka w Piasku otwiera się u Państwa tak jak powinna.

    #10676

    Yvchen68
    Użytkownik

    Także w ev. Piasek mam problemy:
    – Przeglądarka Dropbox: ładowanie strony/zdjęcia trwa ok. 20-25 sec ale odrazu można zoomować.
    – Przegladarka ???: gdy chcę otworzyć zdjecię nie w Dropbox (nazwa przeglądarki????) otwiera się jeszcze wolniej.

    SORRY, że robię zamieszanie, ale wszystkie mi znane możliwości rozwiązania problemu autark nie skutkują!

    Egal, czy jestem zalogowana czy nie!

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 rok, 1 miesiąc temu przez  Yvchen68.
    #10679

    Witaj Damian,
    ja potrafie obie sygnatury z parafii ewangelickiej w Piasku bez problemow ogladac i skany powiekszac. Moze nie jestem reprezentatywna, bo uzywam system Apple.
    Pozdrawiam
    Gabi

    #10680

    Damian Jureczko
    Administrator

    Dziękuję. W tym tygodniu zmienię ustawienia i zobaczymy co dalej. Mam nadzieję,ze uda się uniknąć problemów.

    #10720

    Yvchen68
    Użytkownik

    Problem rozwiązany, wszystko działa znowu wzorowo – dziękuję!

Przeglądajasz 11 wpisów - od 1 do 11 (z 11)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.

Facebook