Odpowiedz do: Digitalizacja AP Katowice

Strona główna Fora Sprawy organizacyjne Digitalizacja AP Katowice Odpowiedz do: Digitalizacja AP Katowice

#4344

Damianie – na spotkaniu Mirek poinformował nas że mamy się trzymać zaleceń i przekazywać na bieżąco informacje zawarte w pierwszym poście w tym wątku.
Generalnie – ja nie dam rady wysyłać takich informacji na bieżąco. Znajduję czas żeby pojechać do archiwum w ciągu dnia, ale czasu po pracy niestety nie mam. Tym razem zmierzyłam się z porządkowaniem, numerowaniem i robieniem metryczek. To było dla mnie wyjątkowo męczące. Pracuję bardzo ciężko umysłowo przez 8-10 godzin dziennie i niestety myślenie po pracy źle mi wychodzi ze względu na zmęczenie. Robienie zdjęć i sprawdzanie kolejności stron nie wymaga wielkiego wysiłku intelektualnego – i to mogę robić. Niestety nic więcej nie dam rady.
Proszę więc abyście jasno określili zatem – co mamy robić. Wydawało mi się że wpisywanie tu na forum informacji co właśnie zostało zrobione powinno wystarczyć. Tabelka o której pisaliście nie pojawiła się – komu jest potrzebna bieżąca informacja o ilości wykonanych skanów i ilości stron zrobionych w danym dniu? To mi przypomina wykonywanie zdjęć aktów z ksiąg w czasach kiedy pisało się pismo do dyrektora archiwum w tej sprawie. Potem czekało na mnie 20 ksiąg – w każdej 1-2 akty i pisałam wielką listę nuemró jednostek i numerów stron z jakich wykonałam zdjęcia.
BIUROKRACJI MÓWIĘ NIE

Z poważaniem
Joanna Skowron-Szalich
joannask@tlen.pl